dinsdag 15 oktober 2013

weekend kamperen

Ik heb weer meegedaan met de personal challenge op het scrapfever forum.
De challenge dit keer was: scrap nou eens wat je in zo'n weekendje kamperen doet.

Meestal staat mijn weekend in het teken van leuke dingen doen met mijn mannen.
Zo ook dit weekend.
We begonnen bij de mc donalds voor een patatje. De volgende dag heb ik heerlijk samen geknutsled met Luca en op zondag zijn we naar het bos gegaan om lekker te wandelen en te kijken wat je allemaal hebt in het bos.
Luca vond het prachtig en daardoor geniet ik ook enorm.

Om de foto's heb ik een kader geborduurd. (ja, met de hand.)
De letters zijn van chipboard, eerst bewerkt met mixed media inkt en direct besprayed met glimmermist bronze. Toen ze droog waren heb ik een glanslaagje aangebracht.

1 opmerking:

  1. Echt leuk zo'n familieweekendje, reuze gezellig. Leuk vertaald in deze lay out.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het ontzettend leuk als je een berichtje achter laat.
Bedankt daarvoor.