zaterdag 28 april 2012

mini canvas believe in your dreams

Yeahhh we hadden afgelopen weekend de scrapkit van scrapfever weer binnen.
Ik ben er lekker mee aan de slag gegaan en heb een minicanvas gemaakt voor manlief, zodat hij op zijn werk altijd naar zijn 2 schatten kan kijken.


De randen heb ik met een inktblokje bewerkt.
ik heb 1 vel designpapier genomen en deze op het formaat 11x11 uitgesneden.
foto van 5x5 cm gemat op wit cardstock. de randen bewerkt met distressinkt vintagephoto.
kalendertje gebruikt, bloemen en hangertje.

ik heb stempels van lawn fawn flutter by gebruikt. Deze gestempeld op aquarelpapier en gekleurd met distressinkt.
Onder de photo ook een stempel van deze set. "believe in your dreams" 

supplies:
paper, bo bunny serenity dots
stamps, lawn fawn flutter by
mini klerenhanger
calender tag
prima flowers
lace
distressinkt ,vintage photo, aged mahogany, tea dye, crushed olive
Photobucket

5 opmerkingen:

  1. Wordt ie vast lekker vrolijk van, dit superleuke canvasje. Leuk ook die stempels en hele gave foto van jullie tweetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk geworden Marjon, geweldig die vrolijke foto van jullie tweetjes, goed te zien dat jullie veel plezier hebben samen! Vind de stempels die je gebruikt hebt ook erg mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk canvasje Marjon.
    Wat een ontzettend vrolijke foto van jullie 2.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige layout en de foto's zijn ook zo mooi.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het ontzettend leuk als je een berichtje achter laat.
Bedankt daarvoor.