vrijdag 11 februari 2011

familie treasure

Ik ben lang bezig geweest met dit project, maar ben dan ook super blij met het resultaat.
Het is een treasure box geworden waarin de trouwboekjes van mijn opa en oma en overgrootouders in zitten met geboortekaartjes en verlovingskaartjes van familie. Ook zit er een boekje in dat ik gescrapt heb. Hierin oude foto's van vooral mijn opa zijn jonge jaren en ouders, tot hij ging trouwen met mijn oma en ze kinderen kregen.

Het papier is van Melissa Frances


















Photobucket

15 opmerkingen:

  1. Wat een vreselijk mooie box is het geworden. Echt alles is prachtig. Het papier, geweldig mooi, het slot - zat dat er al op? Hier zullen aardig wat uurtjes werk en liefde in gegaan zijn.
    Groeten,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carla, het slot heb ik er zelf op gezet.
    De box was een theedoos van de kwantum en die heb ik van binnen gesloopt. Er zat geen slot op, deze vond ik ergens en moest gewoon op deze doos komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is het!! Alles klopt gewoon, het prachtige papier is super bij die oude foto´s en spullies en het slot is ook geweldig. Wat een schitterend project zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een heel erg waardevolle schat en mooi gemaakt Marjon. Heb je dat album zelf gemaakt of is dat een album dat je hebt aangekleed. erg leuk met al die inschuivertjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. shame on you! haha. Nou het is je vergeven hoor. Leuke box heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave familieschat is dit zeg,
    echt helemaal super, zoveel mooie details !!
    Bijzonder ook dat je de trouwboekjes van je opa/oma & overgrootouders hebt

    Groetjes Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige treasure-box. Maar aan de binnenkant zit toch de grootste schat: wat een mooi boekje. En die andere spulletjes erin zoals een trouwboekje: geweldig!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat ontzettend prachtig zeg!!!

    Je hebt er meteen een nieuwe volger bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow wat helemaal gaaf zeg en zo prachtige zeg
    met hele mooi details toppie!!!
    ik ga je volgen!!!!

    fijne avond
    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is wel een heel mooie schatkist geworden.
    want dat zijn het toch: schatten die je moet koesteren.
    Prachtig ook, die oude foto's in het album en trouwboekjes.
    Leuk dat je dat allemaal nog hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. PS volgens mij lijk je op je oma.
    Die oudere mevrouw met die bril.
    Kan dat???

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anneke, geen idee, het zou kunnen hoor. Het is mijn overgrootoma die jij bdoelt denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het ontzettend leuk als je een berichtje achter laat.
Bedankt daarvoor.